Strona główna/Aktualności/„Z dala od uzależnień - Harcerska Letnia Przygoda”

„Z dala od uzależnień - Harcerska Letnia Przygoda”

24 Kwietnia 2025
  1. Termin trwania akcji:
  • I turnus - 30.06 - 11.07.2025 r.
  • II turnus - 14.07 - 25.07.2025 r.
  1. Miejscem półkolonii będzie Szkoła Podstawowa nr 2 w Czeladzi.
  2. Dokumentacja do wypełnienia:
  • karta kwalifikacyjna wraz z pieczęcią szkoły oraz opinią wychowawcy dziecka,
  • załącznik do karty kwalifikacyjnej,
  • regulamin półkolonii,
  • załącznik do regulaminu (oświadczenia),
  • 2 egz. umowy żywieniowej,
  • 2 egz. umowy na pokrycie kosztów wycieczek.

WAŻNE: do karty kwalifikacyjnej należy dołączyć: ksero książeczki szczepień dziecka bądź pieczęć z podpisem Poradni Zdrowia - pkt. II ppkt. 9 karty kwalifikacyjnej.

  1. Opłaty za uczestnictwo:
  • koszt wyżywienia: 100 zł,
  • koszt wycieczek: 550 zł,
  • płatność za udział w półkoloniach od 6 do 26 maja 2025 r. (dane do przelewów oraz numer konta bankowego znajdują się na umowach).
  • Brak płatności w wyznaczonym terminie skutkować będzie usunięciem dziecka z listy uczestników
  1. Rodzic/opiekun prawny zobowiązany jest złożyć wszystkie ww. dokumenty w terminie od  6 do 26 maja  2025 r. do Wydziału Edukacji, Polityki Społecznej i Sportu Urzędu Miasta Czeladź pokój 405 - w godzinach pracy Urzędu. Dokumentacja niekompletna lub złożona po terminie pozostaje bez rozpatrzenia.
  2. Warunkiem udziału dziecka z niepełnosprawnością lub orzeczeniem z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w półkoloniach jest obowiązkowa obecność rodzica/opiekuna prawnego w czasie trwania zajęć. 
  3. Organizator nie zapewnia transportu uczestnikom na miejsce półkolonii. 
  4. NIE MA MOŻLIWOŚCI ZAPISYWANIA DZIECI NA DWA TURNUSY!
  5. Każda osoba (rodzic/opiekun prawny), która nie otrzyma dokumentacji ze względu na wyczerpanie limitu miejsc proszona jest o kontakt z Wydziałem Edukacji, Polityki Społecznej i Sportu (tel: 32 763 79 83) celem zapisu na listę rezerwową.

 

do góry