„Z dala od uzależnień - Harcerska Letnia Przygoda”
24 Kwietnia 2025- Termin trwania akcji:
- I turnus - 30.06 - 11.07.2025 r.
- II turnus - 14.07 - 25.07.2025 r.
- Miejscem półkolonii będzie Szkoła Podstawowa nr 2 w Czeladzi.
- Dokumentacja do wypełnienia:
- karta kwalifikacyjna wraz z pieczęcią szkoły oraz opinią wychowawcy dziecka,
- załącznik do karty kwalifikacyjnej,
- regulamin półkolonii,
- załącznik do regulaminu (oświadczenia),
- 2 egz. umowy żywieniowej,
- 2 egz. umowy na pokrycie kosztów wycieczek.
WAŻNE: do karty kwalifikacyjnej należy dołączyć: ksero książeczki szczepień dziecka bądź pieczęć z podpisem Poradni Zdrowia - pkt. II ppkt. 9 karty kwalifikacyjnej.
- Opłaty za uczestnictwo:
- koszt wyżywienia: 100 zł,
- koszt wycieczek: 550 zł,
- płatność za udział w półkoloniach od 6 do 26 maja 2025 r. (dane do przelewów oraz numer konta bankowego znajdują się na umowach).
- Brak płatności w wyznaczonym terminie skutkować będzie usunięciem dziecka z listy uczestników
- Rodzic/opiekun prawny zobowiązany jest złożyć wszystkie ww. dokumenty w terminie od 6 do 26 maja 2025 r. do Wydziału Edukacji, Polityki Społecznej i Sportu Urzędu Miasta Czeladź pokój 405 - w godzinach pracy Urzędu. Dokumentacja niekompletna lub złożona po terminie pozostaje bez rozpatrzenia.
- Warunkiem udziału dziecka z niepełnosprawnością lub orzeczeniem z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w półkoloniach jest obowiązkowa obecność rodzica/opiekuna prawnego w czasie trwania zajęć.
- Organizator nie zapewnia transportu uczestnikom na miejsce półkolonii.
- NIE MA MOŻLIWOŚCI ZAPISYWANIA DZIECI NA DWA TURNUSY!
- Każda osoba (rodzic/opiekun prawny), która nie otrzyma dokumentacji ze względu na wyczerpanie limitu miejsc proszona jest o kontakt z Wydziałem Edukacji, Polityki Społecznej i Sportu (tel: 32 763 79 83) celem zapisu na listę rezerwową.