"W drodze do sukcesu"
Nasza szkoła, wraz z 3 innymi czeladzkimi szkołami uzyskała dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej
w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+)
Tytuł Projektu: „W drodze do sukcesu”
Numer wniosku: FESL.06.02-IZ.01-0AA6/24-002
Numer naboru: FESL.06.02-IZ.01-129/24
Projektodawca: Gmina Czeladź
Biuro Projektu: Szkoła Podstawowa nr 4 w Czeladzi, 41-250 Czeladź, ul. Katowicka 42
Projekt realizowany w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 ( Europejski Fundusz Społeczny+)
Oś priorytetowa: FESL.06.00 - Fundusze Europejskie dla edukacji
Działanie: 06.02- Kształcenie ogólne
TYP: Edukacja włączająca w kształceniu ogólnym
Okres realizacji: 2025-06-02 - 2026-06-30
Całkowita wartość projektu dla 4 szkół wynosi 850 149.37 PLN
Podniesienie jakości edukacji w Szkole Podstawowej nr 4 w Czeladzi przyznana kwota:157 338.32 PLN
INFORMACJE OGÓLNE
- Regulamin określa proces rekrutacji i udziału w Projekcie „W drodze do sukcesu” realizowanym w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 ( Europejski Fundusz Społeczny +) Oś priorytetowa: Fundusze Europejskie dla edukacji, działanie 6.2 Kształcenie ogólne TYP: Edukacja włączająca w kształceniu ogólnym.
- Beneficjentem (projektodawcą) jest gmina Czeladź.
- Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego+.
- Projekt skierowany jest do uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej nr 4 w Czeladzi.
- Projekt realizowany jest w okresie: 2025-06-02 - 2026-06-30
- Ogólny nadzór oraz rozstrzyganie spraw nieuregulowanych w regulaminie należy do kompetencji Kierownika Projektu i Koordynatora Projektu.
CEL I ZAKRES REALIZACJI PROJEKTU
- Głównym celem projektu „ W drodze do sukcesu” jest podniesie jakości edukacji (Typ 1) poprzez kompleksowe wsparcie szkoły-uczniów z klas I-VIII i kadry, ukierunkowane na zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe z matematyki, j. polskiego, j. angielskiego, oraz zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki, j. polskiego, j. angielskiego, łagodzące trudności w nauce i wyrównujące deficyty w zakresie kompetencji kluczowych. Grupa docelowa SP4 to: 140 uczniów (74K, 66M) oraz 7 osób kadry pedagogicznej objętej obligatoryjnym szkoleniem. W okresie realizacji projektu tj. od 2.06.2025 do 30.06.2026 r. nastąpi rozwój kompetencji kluczowych kształcenia ogólnego, poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze. Wsparcie zaplanowane w projekcie polegać będzie na pozalekcyjnych zajęciach rozwijających i dydaktyczno-wyrównawczych: z matematyki, j. polskiego, j. angielskiego, zajęć ekologiczno-przyrodniczych, świadomości i ekspresji kulturalnej, przy użyciu sprzętu ICT zakupionego w projekcie i programów multimedialnych wspierających cyfryzację edukacji, niezbędnych do prowadzenia i uatrakcyjnienia zajęć oraz wyposażenie szkoły w meble szkolne niezbędne do osiągnięcia celu projektu. Uzupełniająco w szkole zaplanowano działania proekologiczne, z cyberbezpieczeństwa oraz upowszechniające postawy prozdrowotnE podnoszenie umiejętności i kompetencji kadry w zakresie zapobiegania dyskryminacji i przemocy rówieśniczej motywowanej uprzedzeniami i w zakresie procesu integracji uczniów.
- Uczestnik projektu może uczestniczyć w kilku rodzajach prowadzonych zajęć (w czasie trwania realizacji Projektu).
- Uczestnik nie ponosi kosztów udziału w Projekcie.
- Realizator Projektu zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie zajęć.
Fakt nabycia kompetencji jest weryfikowany w ramach następujących etapów:
- ETAP I - Zakres - zdefiniowanie w ramach wniosku o dofinansowanie grupy docelowej do objęcia wsparciem oraz zakresu tematycznego wsparcia, który będzie poddany ocenie,
- ETAP II - Wzorzec - określony przed rozpoczęciem form wsparcia i zrealizowany w projekcie, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonych działań (wraz z informacjami o kryteriach i metodach weryfikacji tych efektów).
- ETAP III - Ocena - przeprowadzenie weryfikacji na podstawie kryteriów opisanych we wzorcu (etap II) po zakończeniu wsparcia udzielonego danej osobie, przy zachowaniu rozdzielności funkcji pomiędzy procesem kształcenia i walidacji (np. walidacja jest prowadzona przez zewnętrzny podmiot w stosunku do instytucji szkoleniowej lub w jednej instytucji szkoleniowej proces walidacji jest prowadzony przez inną osobę aniżeli proces kształcenia),
- ETAP IV - Porównanie - porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie. Nabycie kompetencji potwierdzone jest uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
| Format | Data publikacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
|---|---|---|---|---|
| Kategoria: Pliki do pobrania | ||||
| docx | 2025-09-22 |
SP4 - Regulamin - projekt unijny 2025 W drodze do sukcesu.docx
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 34
|
SP4 - Regulamin - projekt unijny 2025 W drodze do sukcesu.docx 122.88KB | - |
| docx | 2025-09-22 |
SP4 Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie.docx
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 17
|
SP4 Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie.docx 64.8KB | - |
| docx | 2025-09-22 |
SP4 Formularz klauzuli informacyjnej IZ.docx
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 24
|
SP4 Formularz klauzuli informacyjnej IZ.docx 75.28KB | - |
| docx | 2025-12-10 |
HARMONOGRAM Form wsparcia-Projekt unijny -W DRODZE DO SUKCESU
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 1
|
HARMONOGRAM Form wsparcia-Projekt unijny -W DRODZE DO SUKCESU 52.41KB | - |
