Zajęcia dodatkowe
DODATKOWA DZIAŁALNOŚĆ EDUKACYJNA NA ROK SZKOLNY 2024/2025
OPIS OFERTY EDUKACYJNEJ
Oferta skierowana do wszystkich uczniów szkoły.
Celem oferowanych zajęć dodatkowych jest wszechstronny rozwój uczniów i wyposażenie ich w umiejętność wyrażania siebie w sposób kreatywny. Odkrywanie przez nich własnych predyspozycji poprzez stosowanie różnych form stymulacji i stwarzanie okazji do rozwijania wielokierunkowych zdolności, zainteresowań, a także inteligencji i emocji.
Tematyka proponowanych zajęć prowadzi do rozwoju osobowości twórczej, postawy otwartej ukierunkowanej na wrażliwe postrzeganie i odbiór otaczającego nas świata. Uruchomiona zostanie wyobraźnia przestrzenna uczestników, myślenie wizualne, uczenie się wzrokowe poprzez różnorodne działania manualne, które wzbogacone zostaną o ruch kreatywny. Pojemność pamięci zostanie zwiększona. Proces spostrzegania i skupienia uwagi wzrośnie. Kształtowane będą wielostronne zdolności motoryczne oraz koordynacja ruchów ciała. Swobodny ruch pomoże dzieciom nieśmiałym przełamywać bariery. Muzyka, jako narzędzie stymulacji ekspresji twórczej, wyrażania siebie, a także odprężania, będzie towarzyszyła dzieciom podczas zajęć. Stymulowany będzie rozwój słuchu fonologicznego poprzez zabawę dźwiękami. Zostaną wprowadzeni w świat wartości. Dziecko mające prawo do indywidualności będzie gotowe do podejmowania nowych wyzwań.
Z kolei zajęcia programowania i robotyki oraz przedmiotowo-tematyczne będą doskonałą zabawą, poprzez którą łatwiej przyswoją trudniejsze tematy szkolne, a także zagadnienia z informatyki i matematyki. Dzieci będą się uczyć współpracy i komunikacji, poznawania własnych emocji oraz wartości niezbędnych do funkcjonowania w grupie i społeczeństwie. Rozwijane będą umiejętności manualne. Różnorodność zajęć pozwoli na stymulowanie przestrzennego i logicznego myślenia oraz rozwoju emocjonalnego i społecznego. Wzmacniane będą samodzielność i pewność siebie, ale również rozbudzanie postaw proekologicznych i prospołecznych.
Zapraszamy do odkrywania siebie i magicznego świata kreatywności.
WIELOWYMIAROWA, KREATYWNA EDUKACJA
ROZWIJAJĄCA ZDOLNOŚCI I PASJE.
Realizacja:
- na zajęciach rozwijających kreatywność uczniów, w ramach puli godzin do dyspozycji dyrektora,
- podczas zajęć pozalekcyjnych,
- na zajęciach z wychowawcami klas,
- podczas zajęć świetlicowych,
- w ramach przystąpienia szkoły do ogólnopolskich programów.
DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA W SZKOLE
RÓŻNORODNOŚĆ REALIZOWANYCH W SZKOLE PROJEKTÓW, PROGRAMÓW I DZIAŁAŃ, STYMULUJĄCYCH WSZECHSTRONNY ROZWÓJ UCZNIA.
ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE KREATYWNOŚĆ UCZNIÓW, W RAMACH PULI GODZIN DO DYSPOZYCJI DYREKTORA
( 1 godzina tygodniowo w każdej wymienionej klasie):
zajęcia artystyczne: plastyczno-muzyczne (Kl. I, II )
Twórczość plastyczna i muzyczna odgrywa istotną rolę w rozwoju dziecka. Pełni funkcję poznawczą i wychowawczą obejmując całą osobowość dziecka. Praca umysłu w połączeniu z pracą rąk, nóg i głosu sprawia, że zajęcia artystyczne stają się ważnym, niewerbalnym i werbalnym środkiem poznawania otaczającej rzeczywistości. Są koniecznym i nieodzownym czynnikiem wszechstronnego rozwoju.
Nadrzędnym celem tych zajęć jest:
- budzenie i rozwijanie zdolności twórczych młodych artystów,
- odkrywanie przez nich własnych możliwości oraz promocja młodych talentów na gruncie szkoły i w środowisku lokalnym,
- rozwijanie zdolności, wrażliwości, wyobraźni i twórczego myślenia dziecka,
- rozwijanie umiejętności praktycznego zastosowania wiedzy plastycznej i gromadzenie doświadczeń poprzez wykonywanie prac z zastosowaniem różnorodnych technik,
- zaspokajanie naturalnej potrzeby ruchu i zainteresowania tańcem,
- wzmacnianie motywacji dzieci do rozwoju swych zainteresowań i uzdolnień,
- nauczanie harmonijnego współżycia w grupie, podporządkowania się umownym zasadom,
- rozwijanie indywidualnych zdolności każdego dziecka, jego inicjatywy, aktywności i samodzielności,
- udział w programach z różnych okazji w szkole i w środowisku,
- rozwijanie umiejętności prezentowania swoich osiągnięć przed szerszą publicznością.
komunikacja językowa w krajach anglojęzycznych (Kl. III, Vb, VI)
Zajęcia rozwijające kreatywność uczniów z języka angielskiego mają na celu doskonalenie sprawności komunikacyjnych, a zwłaszcza umiejętność mówienia w języku angielskim oraz rozumienia ze słuchu, jak również poszerzania swojej wiedzy na temat krajów anglojęzycznych. Program zajęć poszerza elementy kultury, literatury, historii, geografii, zwyczajów i świąt oraz życia codziennego w krajach anglojęzycznych. Wiedza na temat kultury krajów anglojęzycznych pomaga zrozumieć sam język i ułatwić jego naukę. Ponadto zajęcia rozwijają i kształtują postawę tolerancji i otwartości na obce wzorce kulturowe. Zajęcia będą oparte na ćwiczeniach komunikacyjnych, takich jak gry i zabawy, pozwolą spędzić uczestnikom czas w sposób przyjemny i pożyteczny.
Głównym celem zajęć jest:
- rozbudzanie pasji do nauki języka angielskiego wśród dzieci,
- pogłębianie ich wiedzy i rozwijanie ich zainteresowań kulturą krajów anglojęzycznych.
zajęcia TIK, w tym kodowanie i programowanie z wykorzystaniem robotów Photon, druku 3D oraz klocków LEGO( Kl. IV, V)
LEGO® Education SPIKE to innowacyjna pomoc edukacyjna, która pomaga wprowadzać elementy programowania już w klasach szkolnych. Dzieci ucząc się przez zabawę, nabywają kompetencji matematycznych, językowych czy społeczno-emocjonalnych. Każda lekcja z wykorzystaniem LEGO® Education SPIKE™ Essential, to ćwiczenie umiejętności rozwiązywania problemów i opowiadania historii, która uczy dzieci wytrwałości i samodzielnego myślenia.
Główne cele zastosowania na zajęciach z wykorzystaniem klocków LEGO, to:
- rozwijanie umiejętności manualnych,
- kształtowanie wyobraźni i kreatywności-zabawa klockami może także pomóc w rozwijaniu umiejętności planowania i rozwiązywania problemów, co jest bardzo ważne w rozwoju dziecka, pomaga mu w rozwijaniu jego wyobraźni,
- ćwiczenie logicznego oraz przestrzennego myślenia -wymaga planowania i przewidywania, co pomaga rozwijać myślenie logiczne i przestrzenne,
- wzmacnianie samodzielności i pewności siebie, bardzo ważne dla jego rozwoju emocjonalnego i społecznego,
- uczenie współpracy i komunikacji- co może pomóc dzieciom w nauce jak współpracować i dążyć do wspólnego celu,
- stymulowanie rozwoju emocjonalnego i społecznego - pozwalające na ekspresję swoich emocji i uczenie się jak je regulować.
Robot edukacyjny Photon wykorzystywany na zajęciach, to pomoc dydaktyczna, która pozwala na zapoznanie się z funkcjonowaniem nowych technologii. Uczniowie mają możliwość sterowania robotem na odległość i programowania go, przez co mogą zapoznać się z bardziej skomplikowanymi mechanizmami z zakresu robotyki i elektroniki. Praca z robotem rozwija kreatywność, myślenie logiczne i abstrakcyjne, a także uczy dzieci dokładności i wytrwałości w wykonywaniu zadań. Programowanie robota staje się doskonałą zabawą, poprzez którą łatwiej przyswoić trudniejsze tematy szkolne z zakresu nauk ścisłych.
Zajęcia z wykorzystaniem druku 3D pomagają uzmysłowić sposoby wykorzystania druku 3D. Zasadniczą częścią zajęć są praktyczne ćwiczenia, które pozwalają uczniom zapoznać się z procesem przygotowania modeli do druku i obsługi drukarki 3D oraz samodzielnie wykonać elementy przestrzenne z użyciem długopisów 3D.
Cele ogólne zastosowania w edukacji druku 3D, to:
- poszerzenie wiedzy na temat różnych technologii druku 3D,
- rozwijanie umiejętności projektowania i przygotowania modeli 3D,
- kształtowanie świadomości możliwości i ograniczeń druku 3D oraz jego potencjalnych zastosowań,
ZAJĘCIA POZALEKCYJNE ZGODNE Z ZAINTERESOWANIAMI DZIECI
( 1 godzina tygodniowo każdych zajęć we wskazanej grupie)
„Pogotowie matematyczne” -zajęcia wyrównujące szanse matematyczne V, VII- VIII
Zajęcia utworzone z myślą o uczniach, dla których matematyka jest nauką trudną.
Cele ogólne:
- ugruntowanie wiedzy zdobytej na lekcjach matematyki,
- uzupełnienie braków w wiadomościach matematycznych,
- przełamanie strachu przed matematyką i przywrócenie wiary we własne siły,
- rozwijanie logicznego myślenia,
- ukazanie przydatności wiedzy i umiejętności matematycznych w życiu codziennym,
- rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem,
- rozwijanie umiejętności pracy w grupie.
„Młodzi Poligloci”-zajęcia rozwijające umiejętność posługiwania się j. angielskim Kl. IV - VI
Poza celami edukacyjnymi, w programie zawarto również cele wychowawcze, a więc rozwijanie zainteresowań uczniów, wzbudzanie szacunku dla innej kultury, ale także wskazywanie na wartość naszej rodzimej kultury i tradycji.
Cele ogólne:
- rozbudzanie w uczniach ciekawości wobec innych kultur,
- wyposażenie uczniów w wiedzę dotyczącą krajów, których języka się uczą,
- rozwijanie twórczego myślenia,
- rozwijanie własnych zainteresowań,
- kształtowanie postawy tolerancji i otwartości wobec innych kultur,
- rozwijanie poczucia wartości własnego narodu na tle innych kultur,
- kształtowanie umiejętności pracy w zespole,
- rozwijanie poczucia odpowiedzialności za wykonanie powierzonych zadań,
- kształtowanie umiejętności poszukiwania, selekcjonowania i wykorzystywania informacji,
- zwiększenie motywacji do nauki języka angielskiego,
- przygotowanie uczniów do udziału w konkursach.
„Spacerkiem do egzaminu” -zajęcia z języka polskiego Kl. VIII
Zajęcia rozwijające z języka polskiego, skierowane do uczniów najstarszych, mające na celu przygotowanie ich do Egzaminu Ósmoklasisty,
Obejmują działania zmierzające do powtórzenia i utrwalenia wiadomości oraz rozwijania umiejętności określonych w podstawie programowej nauczania języka polskiego.
Cele główne:
- podnoszenie sprawności językowej uczniów,
- kompleksowa powtórka przed egzaminem z j. polskiego.
Koło plastyczno-przyrodnicze Kl. I -III
Podczas zajęć, uczniowie będą poznawać różnorodne techniki plastyczne, jak również będą rozwijać potrzeby kontaktu z przyrodą. W zależności od zainteresowań uczniów, ich wnikliwości, niektóre zagadnienia będą potraktowane bardziej wnikliwie. Wszystkie prace i zadania będą wykonywane w szkole na zajęciach z kółka plastyczno-przyrodniczego.
Cele główne:
- rozwijanie twórczego i kreatywnego myślenia,
- wspomaganie wszechstronnego rozwoju ucznia,
- pobudzenie ekspresji twórczej,
- rozwijanie zainteresowań ekologiczno-przyrodniczych, wyrabianie szacunku dla przyrody i jej piękna,
- propagowanie przyjaznego stylu życia człowieka w stosunku do środowiska.
Koło małego chemika Kl. I -III
Zajęcia mające na celu rozwijanie sfery poznawczej, intelektualnej i emocjonalnej. Rozwijają samodzielność, myślenie praktyczne i kreatywne, spostrzegawczość, koncentrację uwagi, uczą wiedzy przyrodniczej, geograficznej, biologicznej itp. Ćwiczą umiejętność współpracy w grupie.
Główne założenia i cele to:
- budzenie i aktywizowanie ciekawości oraz aktywności poznawczej dziecka,
- rozwijanie zainteresowań technicznych i przyrodniczych,
- stawianie i rozwiązywanie problemów, dostrzeganie związków między przyczyną, a skutkiem,
- poznanie prostych zjawisk przyrodniczo-fizycznych poprzez przeprowadzanie prostych doświadczeń,
- odkrywanie piękna i złożoności środowiska przyrodniczego,
- inicjowanie samodzielnych działań dzieci w naturalnym środowisku.
- wzbogacenie słownika dziecięcego o nowe pojęcia,
- budowanie więzi społecznych na płaszczyźnie grupy, świetlicy i rodziny,
- przestrzeganie zasad współdziałania przy pracy,
- kształtowanie postaw proekologicznych w różnych sytuacjach.
Koło taneczne Kl. I -IV
Koło taneczne przeznaczone jest dla uczniów klas I-IV, lubiących ćwiczyć przy muzyce. Jego celem jest rozwój i kształtowanie sprawności ruchowej, usprawnianie motoryczności, twórcze wypowiadanie się ucznia poprzez ruchy ciała i kontakt z muzyką.
Cele ogólne to:
- stymulowanie i wspomaganie wszechstronnego i harmonijnego rozwoju,
- zaspokajanie naturalnej potrzeby ruchu i wyzwalanie aktywności ruchowej,
- kształtowanie zainteresowania tańcem i ruchem przy muzyce,
- rozwijanie indywidualnych zdolności każdego dziecka, jego inicjatywy, aktywności i samodzielności,
- doskonalenie sprawności kondycyjnej i koordynacyjnej, kształtowanie prawidłowej postawy ciała,
- budowanie poczucia własnej wartości, pozytywnego obrazu samego siebie i wiary we własne siły,
- pokazanie muzyki i tańca jako jednej z form aktywności ruchowej i sposobu spędzania czasu wolnego,
- integrowanie uczniów i współpraca w zespole,
- reprezentowanie szkoły w środowisku- udział w konkursach, przeglądach i uroczystościach szkolnych,
- rozwijanie umiejętności prezentowania swoich osiągnięć przed szerszą publicznością.
- Koło biologiczne - "Z biologią za Pan Brat" Kl. V - VIII
Celem kółka biologicznego jest rozwijanie zainteresowań biologicznych i pogłębianie wiedzy. Myślą przewodnią tego opracowania jest dążenie nauczyciela do stymulowania aktywności poznawczej i twórczej uczniów. Chodzi bowiem nie tylko o samo pobudzenie zainteresowań, lecz również o właściwe ukierunkowanie ciekawości poznawczej uczniów. Program koła biologicznego traktować należy jako poszerzenie i uzupełnienie wiadomości z zakresu biologii.
"Jestem Eko!" - koło przyrodnicze o tematyce ekologicznej kl. V- VIII
Zajęcia mające na celu popularyzację wśród uczniów wiedzy ekologicznej oraz kształtowanie postaw proekologicznych w codziennym życiu.
Celem zajęć jest:
- zachęcenie do wdrażania prostych i praktycznych działań chroniących środowisko,
- wzbudzenie świadomości ekologicznej w codziennym życiu,
- poszerzenie wiedzy ekologicznej poprzez wspólną pracę w grupie, czynny udział w zajęciach i zyskanie doświadczenia,
- kształtowanie postaw obywatelskich,
- wzbudzenie kreatywności i aktywności,
- promowanie dobrych praktyk ekologicznych,
- wzbudzenie szacunku do otaczającego środowiska naturalnego,
Szachy Kl. I-IV
Gra w szachy stwarza nieograniczone możliwości wykazania inicjatywy, kształci wyobraźnię przestrzenną, ćwiczy pamięć, uwagę, koncentrację, a przede wszystkim uczy logicznego myślenia. Nauka gry w szachy wpływa dodatnio na zwiększenie aktywności umysłowej ucznia, przyczynia się do rozwoju inteligencji.
Główne cele to:
- kształtowanie twórczej aktywności młodzieży, myślenia przyczynowo - skutkowego oraz umiejętności rozwiązywania problemów,
- wdrażanie do systematycznej i wytrwałej pracy wraz z przestrzeganiem zasad gry "fair play",
- ćwiczenie koncentracji, pamięci i uwagi, logicznego myślenia i cierpliwości, logiki i intuicji,
- zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności do rozwiązywania problemów zarówno w zadaniach szachowych jak i w grze,
- przygotowanie uczniów do udziału w zawodach na różnym szczeblu, od szkolnego zaczynając.
REALIZACJA PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH NA ZAJĘCIACH Z WYCHOWAWCAMI KLAS
( 1 raz w tygodniu we wskazanej klasie)
Ogólnopolski projekt edukacyjny - Uniwersytet dzieci w klasie: ,,Ciekawskie pierwszaki. Jak poznawać świat w klasie?” Kl. I
Realizacja projektu oparta na metodzie pytań i doświadczeń, która uczy pracować projektowo oraz rozwija myślenie naukowe dzieci, oparte na stawianiu pytań, planowaniu procesu badawczego i wyciąganiu wniosków z przeprowadzonych doświadczeń.
Podczas realizacji projektu uczniowie będą trenować pracę indywidualną i w zespole, rozwiną swoją kreatywność i umiejętność krytycznego myślenia. Zobaczą, że warto nie tylko pytać, ale też poznawać świat wszystkimi zmysłami.
Ogólnopolski projekt edukacyjny - Uniwersytet dzieci w klasie: "Uczeń w sieci. Jak mądrze korzystać z Internetu?" Kl. II
W czasie projektu uczniowie zdobędą wiedzę na temat różnych zagrożeń związanych z użytkowaniem Internetu. Poznają zasady bezpiecznego umieszczania treści w sieci, a także ograniczenia w korzystaniu z cudzych utworów. Będą tworzyć bezpieczne hasła i analizować informacje znalezione w internecie pod kątem autentyczności. Zastanowią się także, jak zadbać o cyfrową równowagę.
Ogólnopolski projekt edukacyjny „ Kreatywne prace plastyczne” kl. III
Głównym celem projektu jest prowadzenie prawdziwie twórczych działań plastycznych wspierających rozwój dziecka, a szczególnie motoryki małej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, integracji sensorycznej, spostrzegania, pamięci i uwagi. Uczniowie tworzą prace plastyczne inspirowane przyrodą, naturą i najbliższym otoczeniem dziecka za pomocą różnych technik rysunkowych, malarskich, graficznych, papierowych i mieszanych
Międzynarodowy projekt edukacyjny “Kolorowe uczucia Gucia”- na zajęcia rewalidacyjne w kl. III, IV
Podstawowym założeniem jest rozwój świadomości własnych emocji, umiejętności radzenia sobie z nimi, a także zdolności dostrzegania emocji u innych. Projekt ma na celu ułatwienie pokonywania trudności ucząc podstawowej wiedzy w tym zakresie z wykorzystaniem prostych zabaw, metod aktywizujących i nowoczesnych technologii.
Ogólnopolski projekt edukacyjny - Uniwersytet dzieci w klasie: „Lekcje z klasą. Jak odczytywać emocje”? Kl. IV
Celem projektu jest kształtowanie umiejętności rozpoznawania, nazywania i rozróżniania emocji u uczniów, a także rozwijanie kompetencji w zakresie komunikacji w grupie
Ogólnopolski projekt edukacyjny - Uniwersytet dzieci w klasie: “Ja w relacjach. Jak zrozumieć siebie i innych? Kl. V
Podczas lekcji uczniowie będą działać zarówno zespołowo, jak i indywidualnie. Popracują nad asertywną i konstruktywną komunikacją, a także wezmą udział w ćwiczeniach pomagających w regulacji emocji. Uczniowie nauczą się lepiej rozumieć siebie oraz innych. Wzmocnią poczucie własnej wartości, a także uważność. Rozwiną umiejętność komunikacji oraz nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji.
Ogólnopolski projekt edukacyjny - Uniwersytet dzieci w klasie: ,,Ja w społeczeństwie. Jak zrozumieć świat?” Kl. VI
Podczas zajęć uczniowie będą analizować takie wartości, jak: odpowiedzialność, tolerancja czy wsparcie innych. Rozwiną wrażliwość na potrzeby wspólnoty lokalnej oraz poznają powszechnie przyjęte zasady w społeczeństwie. Porozmawiają m.in. o kontekstach współczesnych migracji, czy demonstracji. Będą budować postawę świadomego uczestnictwa i twórczego zaangażowania w życie społeczne.
Ogólnopolski projekt edukacyjny - Uniwersytet dzieci w klasie: “ Ja w przyszłości. Jak planować swoją karierę.” KL. VII i VIII
Program ma na celu wesprzeć uczniów w świadomym i trafnym wyborze dalszej drogi kształcenia, a w przyszłości zawodu. Podczas zajęć uczniowie będą budować poczucie wpływu na własny sukces życiowy i zawodowy. Odkryją swoje predyspozycje i zainteresowania. Przeanalizują, nad którymi kompetencjami warto pracować już teraz, aby w przyszłości stać się jak najlepszym kandydatem na wymarzone stanowisko pracy. Uczniowie rozwiną umiejętność radzenia sobie z porażkami
czy nadmiernymi oczekiwaniami, a także wzmocnią kompetencję uczenia się - kluczową zdolność w dynamicznie zmieniającym się świecie.
REALIZACJA PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH W ŚWIETLICY SZKOLNEJ
Ogólnopolski projekt edukacyjny - “Gramy zmysłami”
Głównym celem projektu jest innowacyjne i kreatywne podejście do tematyki rozwijania zmysłówu dzieci. Tworzenie przez nauczycieli odpowiednich warunków do poznawania świata wieloma zmysłami. Podczas realizacji projektu uczniowie będą rozbudzać kreatywność realizując poszczególne zadania a także stymulować wszystkie zmysły.
Międzynarodowy Projekt Edukacyjny “Kreatywne Prace Plastyczne”
Głównym celem projektu jest zaspokojenie naturalnej potrzeby tworzenia sztuki, wyzwalanie ekspresji twórczej poprzez różnorodne działania plastyczne.
Ogólnopolski Projekt Edukacyjno - Czytelniczy “Bajki - Pomagajki”
Głównym celem tego projektu jest ochrona i wzmacnianie rozwoju psychicznego dziecka przez bajkoterapię.
Ogólnopolski Projekt Edukacyjny: Zdrowi, Bezpieczni, Kreatywni Aktywni Lokalnie
Głównymi celami programu są:
- stworzenie warunków do stymulowania i kształtowania nawyku podejmowania aktywności fizycznej przez dzieci,
- stworzenie warunków do poprawy sprawności fizycznej, stanu zdrowia oraz jakości życia dzieci i młodzieży, w tym profilaktyka nadwagi i otyłości,
- promocja zdrowego i aktywnego stylu życia wśród dzieci i młodzieży,
- promocja różnych sportów wśród dzieci,
- wsparcie kadr pracujących z dziećmi i młodzieżą.
PRZYSTĄPIENIE DO OGÓLNOPOLSKICH PROGRAMÓW SPORTOWYCH NA ROK BIEŻĄCY
( realizacja określonych w programach zadań oraz wymiaru godzin):
Mały Mistrz Kl. I -III
Głównymi celami programu są:
- stworzenie warunków do stymulowania i kształtowania nawyku podejmowania aktywności fizycznej przez dzieci,
- stworzenie warunków do poprawy sprawności fizycznej, stanu zdrowia oraz jakości życia dzieci i młodzieży, w tym profilaktyka nadwagi i otyłości,
- promocja zdrowego i aktywnego stylu życia wśród dzieci i młodzieży,
- promocja różnych sportów wśród dzieci,
- wsparcie kadr pracujących z dziećmi i młodzieżą.
Projekt „Aktywny do kwadratu” w ramach programu „Aktywna Szkoła” Kl. IV - VIII
To program ciekawych treningów z wykwalifikowaną kadrą, podczas których uczniowie zyskują szansę na:
- rozwijanie swoich pasji i umiejętności,
- dbanie o sprawność fizyczną i zdrowie,
- zacieśnianie relacji z rówieśnikami,
- alternatywną i aktywną formę spędzania wolnego czasu,
- budowanie kompetencji w zakresie pracy w grupie, organizacji czasu, działania zespołowego,
- redukcję stresu oraz agresji poprzez sport,
- budowanie poczucia własnej wartości i sprawczości.
Format | Data publikacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Pliki do pobrania | ||||
doc | 2024-09-28 |
Dodatkowa oferta edukacyjna dla uczniów SP4 na rok 2024-2025.doc
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 66
|
Dodatkowa oferta edukacyjna dla uczniów SP4 na rok 2024-2025.doc 194.5KB | - |