2023 / 2024
PROJEKTY EDUKACYJNE REALIZOWANE W POSZCZEGÓLNYCH KLASACH
Z WYCHOWAWCAMI ORAZ W ŚWIETLICY SZKOLNEJ
w Szkole Podstawowej nr 4 w Czeladzi
rok szkolny 2023/2024
KL |
Nauczyciel realizujący |
PROJEKTY Tematy, uczestnicy, okres realizacji -proszę wpisać pełną oryginalną nazwę np.
|
|||
1A |
Kornelia Sobczyk Joanna Falkus |
Projekt Uniwersytetu Dzieci z klasą "Ciekawskie pierwszaki. Jak poznawać świat w klasie?" (dedykowany dla klas I) - bieżący rok szkolny. |
|||
2A |
Ewa Golec |
Projektu Uniwersytetu Dzieci z klasą “Lekcje z klasą. Jak odczytywać emocje?”(przeznaczony dla klas I-IV) - bieżący rok szkolny
Międzynarodowy projekt edukacyjny Kreatywne Prace Plastyczne - bieżący rok szkolny |
|||
3A |
Paulina Kopeć |
Projekt Uniwersytetu Dzieci z klasą ,,Przyroda z klasą. Czy wiesz, jak żyje jeż?” (przeznaczony dla klas I-III) - bieżący rok szkolny. |
|||
4A |
Edyta Wądołowska |
Uniwersytet dzieci- Lekcje z klasą- jak odczytywać emocje? (projekt dla klas 4). |
|||
4 B |
Katarzyna Janikowska |
Uniwersytet dzieci- Lekcje z klasą- jak odczytywać emocje? (projekt dla klas 4). |
|||
5A |
Anna Borzęcka |
Uniwersytet Dzieci: “Ja w relacjach. Jak zrozumieć siebie i innych” Międzynarodowa Akcja Czytanie na Polanie
|
|||
6A |
Magdalena Tyrała |
Uniwersytet Dzieci: “Ja w świecie emocji” |
|||
7A |
Aleksandra Brych |
Projekt Uniwersytet Dzieci w Klasie - “Ja w świecie emocji” (projekt dla klas VII) bieżący rok szkolny.
|
|||
ŚWIETLICA Realizują wszyscy nauczyciele w świetlicy szkolnej |
|||||
L.P. |
TEMAT/NAZWA PROJEKTU |
KLASA/GRUPA UCZESTNIKÓW |
OKRES REALIZACJI |
NAUCZYCIELE KOORDYNATORZY
|
|
1 |
Świetliczaki na tropie… |
I-III |
Cały rok szkolny |
Joanna Zawadzka/ Katarzyna Matyjaszczyk |
|
2 |
Ogólnopolski Projekt Edukacyjny- ,, Luźne lekcje z naukowcami” |
I-III |
Cały rok szkolny |
Joanna Zawadzka/ Katarzyna Matyjaszczyk |
|
3 |
Międzyszkolna wymiane kartek świątecznych |
I-III |
listopad/grudzień |
Joanna Zawadzka/ Katarzyna Matyjaszczyk |
|
4 |
Ogólnopolski Projekt Edukacyj- ,, Kreatywne Dni Nietypowe” |
I-III |
Cały rok szkolny |
Joanna Zawadzka/ Katarzyna Matyjaszczyk |
|
ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE KREATYWNOŚĆ ( w ramach GDD) |
||
KL |
TEMATYKA /RODZAJ ZAJĘĆ
|
NAUCZYCIELE REALIZUJĄCY ZAJĘCIA |
1A |
Zajęcia rozwijające kreatywność poświęcone zostaną realizacji projektu Uniwersytetu Dzieci z klasą "Ciekawskie pierwszaki. Jak poznawać świat w klasie?" (dedykowany dla klas I) - bieżący rok szkolny. Na zajęciach uczniowie będą obcowali z nauką, poszerzali wiedzę na temat świata, który je otacza, wykonywali prace plastyczno - techniczne, nabywali umiejętność pracy z własnymi emocjami i zmysłami. Ponadto, realizowane będą zajęcia z obszaru SI, jogi dla dzieci, technik plastycznych, malarstwa. |
Kornelia Sobczyk Joanna Falkus |
2A |
Zajęcia rozwijające kreatywność poświęcone zostaną realizacji projektu Uniwersytetu Dzieci z klasą “Lekcje z klasą. Jak odczytywać emocje?” Projekt jest przeznaczony dla klas II-IV. Podczas lekcji uczniowie będą pracować zespołowo, poszukiwać kreatywnych rozwiązań, a także rozpoznawać, co czują inni. Dzięki temu wzmocnią umiejętność nawiązywania relacji z rówieśnikami, empatię i świadomość własnych emocji. |
Ewa Golec |
3A |
Zajęcia rozwijające kreatywność poświęcone zostaną realizacji projektu Uniwersytetu Dzieci z klasą ,,Przyroda z klasą. Czy wiesz, jak żyje jeż?” Projekt przeznaczony jest dla klas I-III. Podczas lekcji uczniowie poznają prawa panujące w naturze oraz przekonają się, jaki wpływ ma na nią człowiek. Będą prowadzić proste obserwacje przyrodnicze, wykonywać doświadczenia i samodzielnie wyciągać wnioski. Poznając wiele gatunków roślin i zwierząt przekonają się, dlaczego warto szanować przyrodę. |
Paulina Kopeć |
4A |
Laboratoria Przyszłości: zajęcia z długopisami 3d i robotów Photon |
Krzysztof Gajewski |
4 B
|
Laboratoria Przyszłości: zajęcia z długopisami 3d i robotów Photon |
Krzysztof Gajewski |
5A
|
Laboratoria Przyszłości: zajęcia z robotyki i konstruowania modeli: LEGO Spike Essential |
Krzysztof Gajewski |
6A
|
Zajęcia rozwijające kreatywność obejmować będą tematykę z gier zespołowych. Uczniowie uczestniczyć będą w grach i zabawach doskonalących technikę gier zespołowych. Laboratoria Przyszłości: zajęcia z robotyki i konstruowania modeli: LEGO Spike Prime |
Magdalena Tyrała
Krzysztof Gajewski |